Робота над проблемою «Шляхи реалізації курсу «Дошкільнятам про сталий розвиток».
Завдання:
1. Ознайомитися з парціальною програмою «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку» Н.Гавриш, О.Пометун, Київ, 2019 ро.
2. Опрацювати матеріал Н.Гавриш, О.Пометун «Сталий розвиток стосується кожного» журнал «Дошкільне виховання № 3, 2018 р.
3. Ознайомитися з досвідами роботи педагогів-дошкільників України з проблеми реалізації курсу «Дошкільнятам про освіту для сталого розвитку»
Вихователю-методисту:
1. Розробити методичні рекомендації для вихователів щодо проблеми упровадження курсу в умовах ДНЗ
2. Розробити інформаційний буклет «Сім правил сталого розвитку»
Педагогічним працівникам:
1. Підготувати збірку художніх творів для дітей для реалізації даного курсу.
2. Виготовити збірку фізкультхвилинок для використання під час проведення занять курсу «Дошкільнятам про сталий розвиток»
3. Підготувати каталог дослідів в природі та лабораторії «Досліджуємо, експериментуємо разом з дітьми».
5. Створити мультимедійні презентації для дітей з метою ощадливого та бережливого ставлення до природи та правил поводження з іншими людьми.
6. Зробити підбірку відео та мультфільмів з даної проблеми.
7. Підготувати матеріал для роботи з батьками:
Консультації:
· «Цінності плекаються змалку»
· "Вчимо дiтей спiлкуватись"
· «Еколого-економічне виховання дошкільників"
· «Приведіть ваш дім до ладу»
· «Про велику щкоду від малих батарейок»
· Виготовити буклет «Піклуюся про своє здоров’я»
Джерела:
· Парціальна програма «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку» Н.Гавриш, О.Пометун, Київ, 2019 р.
· журнал «Дошкілне виховання № 3, 2018 р. Н.Гавриш, О.Пометун «Сталий розвиток стосується кожного»
· Екологія дошкілля. Сталий розвиток, вид. Шкільний світ, 2018
Сайти:
· персональний сайт вихователя-методиста Беспалько Н.І.