2020-02-06
Педагогічний колектив нашого закладу працює над проблемою розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку шляхом організаціїї експериментлаьно-дослідницької діяльності в контексті STREAM-освіти. Саме експериментально-дослідницька робота розвиває у дітей логічне мислення, вміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки, отримати інформацію про навколишній світ не теоретично, а через відчуття, сприймання та логічні міркування.
В рамках підготовки до засідання педагогічної ради з проблеми "Дитяче експериментування: реалії та перспективи" вихователями були проведенні показові заняття із використання дослідницької діяльності, під час яких діти із захватом визначали не лише властивості води, піску, предметів, а й мали змогу виконати експерименти та з допомогою мікроскопів зазирнути у внутрішню будову предметів.
Також, всі групи закладу прийняли участь у конкурсі на "Кращий експериментально-дослідницький куточок". 1 місце вибороли гр. "Нузабудка" та "Дзвіночок", 2 місце - гр. "Кульбабка", "Журавлик" та Ромашка". 3 місце - гр. "Вишенька", "Волошка" та "Зайчатко". Вітаємо переможців!