Методична робота в дошкільному навчальному закладі - це цілісна, заснована на досягненнях науки й педагогічного досвіду, аналізі освітнього процесу система взаємозалежних дій і заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації й професійної майстерності кожного вихователя (включаючи заходи щодо керування професійною самоосвітою, самовихованням, самовдосконаленням педагогів), на розвиток і підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу ДНЗ в цілому, а в остаточному результаті на вдосконалювання навчально-виховного процесу, досягнень оптимального рівня виховання й розвитку конкретних дітей.
1. забезпечення професійною інформацією;
2. організація методичної й науково-дослідної роботи ДНЗ;
3. підтримка експериментальної роботи педагогів;
4. діагностика й аналіз освітнього процесу;
5. організація індивідуального консультування й професійної підтримки педагогів;
6. допомога педагогам в підготовці до атестації;
7. організація підвищення кваліфікації;
8. допомога щодо підвищення якості освітнього процесу;
9. виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;
10. участь і організація семінарів, конференцій, майстер-класів;
11. допомога, участь у розробці й проведенні експертизи інноваційних програм, методик;
12. методична допомога в проведенні відкритих заходів допомога у проведенні професійних конкурсів.
- Забезпечити якісну освіту дошкільників шляхом формування інноваційної культури педагога як важливого чинника в реалізації Базового компоненту дошкільної освіти, державних вимог до рівня сформованості життєвої компетентності, освіченості, розвиненості та вихованості дітей перед вступом їх до школи. Сприяти формуванню корпоративної культури в колективі.
- Сприяти підвищенню якості освітньої діяльності щодо саморозвитку та самореалізації дитини, розвитку її пізнавальних процесів, дослідницької активності та ініціативи, шляхом впровадження експериментування та пошуково-дослідницької діяльності як методу пізнання світу у дошкільників.
- Продовжити роботу по створенню безпечного сучасного освітнього простору, сприятливого для гармонійного розвитку особистості дошкільника.