Методична робота в дошкільному навчальному закладі - це цілісна, заснована на досягненнях науки й педагогічного досвіду, аналізі освітнього процесу система взаємозалежних дій і заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації й професійної майстерності кожного вихователя (включаючи заходи щодо керування професійною самоосвітою, самовихованням, самовдосконаленням педагогів), на розвиток і підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу ДНЗ в цілому, а в остаточному результаті на вдосконалювання навчально-виховного процесу, досягнень оптимального рівня виховання й розвитку конкретних дітей.
1. забезпечення професійною інформацією;
2. організація методичної й науково-дослідної роботи ДНЗ;
3. підтримка експериментальної роботи педагогів;
4. діагностика й аналіз освітнього процесу;
5. організація індивідуального консультування й професійної підтримки педагогів;
6. допомога педагогам в підготовці до атестації;
7. організація підвищення кваліфікації;
8. допомога щодо підвищення якості освітнього процесу;
9. виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;
10. участь і організація семінарів, конференцій, майстер-класів;
11. допомога, участь у розробці й проведенні експертизи інноваційних програм, методик;
12. методична допомога в проведенні відкритих заходів допомога у проведенні професійних конкурсів.
1. Спрямувати діяльність на створення оптимальних соціально-педагогічних та психологічних умов на забезпечення якісною дошкільною освітою, зокрема, дітей з особливими освітніми потребами, відповідно до вимог оновленого Базового компонента дошкільної освіти та чинних освітніх комплексних, парціальних та спеціальних освітніх програм.
2. Формувати мистецько-творчу компетентність дошкільників засобами STREAM-освіти.
3.Удосконалити роботу щодо розвитку мовленнєвих, комінукативних та художньо-мовленнєвих навичок у дошкільників засобами ігрової діяльності.
4. Спрямувати роботу педагогічного колективу на оновлення змісту, форм, методів і засобів навчання, виховання і розвитку дітей дошкільного віку відповідно до вимог оновленого Державного стандарту дошкільної освіти – Базового компонента дошкільної освіти.